loading...
هیئت حسین جان علیه السلام کرمانشاه
سید بازدید : 80 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Km Player


Km Playerیکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار پخش آسان فرمت های صوتی و تصویری در محیطی جذاب و کاربرپسند می باشد که نسخه ی نهایی آن امروز منتشر شد. KM PLAYER اولین پلیر رایگان هستش که از فیلم های ۳D پشتیبانی میکند, از طرفی به دلیل پشتیبانی این نرم افزار قدرتمند از زبان فارسی در میان کاربران ایرانی هم به عنوان یک پخش کننده ی موزیک و ویدئوی عالی شناخته شود و کمتر کسی است که آن را نشناسد. نرم افزار Km Player  تقریبا از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و از آن می توانید به عنوان یک مرورگر ثابت برروی سیستم خود استفاده کرد. این پلیر به دلیل پخش تمام فرمت های رایج ، سرعت بالا در بارگزاری ، محیط ساده ، دارای پوسته های گرافیکی مختلف و … آن را از سایر پخش کننده ها متمایز کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار است.از فرمت هایی که این پخش کننده پشتیبانی می کند عبارت است از :۳GP – Ogg Theora – Avi – Dvd – Mkv – Vcd – Wmv – Real Media – Quick Time – MPEG , هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer را با یک کلیک از وب سایت هدف موزیک دریافت کنید.

 

 


سید بازدید : 41 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Foxit Reader


در پست امروز از هدف موزیک  نرم افزار Foxit Reader  برنامه ای کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد برای شما کاربران اماده کرده ایم .توسط این نرم افزار رایگان می توانید به سرعت کتاب های الکتریکی را مرور نمایید.اکثر مقالات و کتاب های الکتریکی یا به عبارتی همه آنها از فرمت محبوب و رایج PDF استفاده میکنند.برای باز کردن این فرمت نیاز به برنامه دارید.برنامه های زیادی برای اینکار موجود است.شاید در نگاه اول به Acrobat  فکر کنید.اما این برنامه بسیار سنگین می باشد و نسخه جدید ان بالغ بر ۹۰۰ مگابایت حجم دارد.و فضایی زیادی از هارد شما را در هنگام نصب میگیرد.بنابر این نیاز به برنامه ای که بتواند به راحتی فایل های PDF را نشان دهد واجب است. این نرم افزار توسط کمپانی Foxit بروی سیستم عامل های ۹۸/Me/2000/XP/2003/Vista/7 منتشر شده است.

 


سید بازدید : 44 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار WinRAR


WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. وین‌ رار (WinRAR)  کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد.این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.

 


سید بازدید : 86 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Opera 16.0.1196.82 Final


Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 


سید بازدید : 63 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزارGoogle Chrome 31.0.1612.2


 Google Chrome مرورگر وب قدرتمند گوگل کروم ، محبوب و بی نظیر است که با تکنولوژی روز و طراحی فوق العاده ساخته شده است و شما کاربران سایت هدف موزیک میتوانید اخرین ورژن این نرم افزار را دانلود کنید. این مرورگر بسیار سریع تر، امن تر و ساده تر از نمونه های مشابه و رقیبان مطرح خود است و از طرفی کمپانی بزرگ گوگل را در تیم توسعه و پشتیبانی خود دارد و همین مسئله دلیلی برای پیشرفت روز افزون این مرورگر است. با این مرورگر قدرتمند می توانید بصورت ناشناس در اینترنت چرخ بزنید ! از امکانات این مرورگر که حائز اهمیت می باشد ، امنیت فوق العاده قوی آن است که بدون هیچ گونه نگرانی می توانید مدت زیادی را در اینترنت بگردید.

گوگل کروم به سرعت در حال پیشرفت است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تکنولوژی های جدید وب مانند HTML 5 را به خوبی پشتیبانی نمایدو سرعت فوق العاده و سبکی این مرورگر را تنها زمانی که از آن استفاده می کنید درک خواهید نمود. این مرورگر ویژگی های خاص خود را دارد و مطمئنا شما نیز با یک بار نصب آن، شیفته آن ها خواهید شد. این مرورگر دارای حالت جستجوی امن است تا هنگامی که صفحات وب را مشاهده می کنید، آن ها را در تاریخچه خود ذحیره ننماید. نوار آدرس گوگل کروم علاوه بر انجام این کار، یک موتور جستجو نیز هست. کافی است تا هر چیزی که می خواهید در گوگل جستجو کنید را در نوارد آدرس آن تایپ کنید و نتایج و پیشنهادات گوگل را مشاهده نمایید. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

 


سید بازدید : 47 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر


مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorerامروزه حجم وسیعی از کاربران اینترنتی را تحت پوشش خود قرار داده است. این مرورگر شاید تنها مرورگری بود که بدون مشکل نصب در دسترس کاربران ویندوز بود و توانست به یکی از فراگیر ترین مرورگر های وب تبدیل شود که البته طرفداران خود را دارد.طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند.در نسخه ی جدید این مرورگر بسیاری از ناسازگاری ها رفع شده اند و به طور کامل از HTML5 و همهٔ انتخاب‌ گرهای CSS3، متغییرهای مرزبندی با انحنا از CSS3، جاوا اسکریپت و شتاب‌ دهنده سخت‌افزاری از طریق Direct 2D و DirectWrite پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سازگاری با اکثر دانلود منیجر ها مانند آی دی ام و فلش گت، سازگاری کامل با وبسایت های تحت PHP، افزایش سرعت در بارگذاری صفحات وب، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب یا Tabbed Browsing اشاره کرد. امروز برای شما ورژن های جدید و مختلف این مرورگر را آماده دانلود کرده ایم.

 


سید بازدید : 37 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نسخه ی جدید نرم افزار موزیلا فایرفاکس

 

 

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که این مرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است.

 


سید بازدید : 53 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player


Adobe Flash Player نرم افزاری محبوب و کاربردی نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید .

 

 

 

 دانلود نرم افزار

      حجم فایل :  16.8مگابایت

  منبع :www.targe7music.lxb.ir

 

سید بازدید : 52 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار 6.17 Internet Download Manager

Internet Download Managerبرنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.

دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

 


 

سید بازدید : 52 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید مرورگر  Apple Safari v5.1.7

  

مدت زمان زیادی نیست که نسخه جدید از مرورگر Safari‌ عرضه شده است. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود.

  

نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 از Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند.

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع مطالبی رو از ما میخواهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 2,052
  • بازدید کلی : 36,340
  • کدهای اختصاصی