loading...
هیئت حسین جان علیه السلام کرمانشاه
سید بازدید : 47 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

کربلایی جواد مقدم-جلسه هفتگی ۷ اسفند ۱۳۹۲

 

 

جلسه هفتگی ۷ اسفند سال ۱۳۹۲ با مداحی کربلایی جواد مقدم در هیات بین الحرمین تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

سید بازدید : 27 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

کربلایی جواد مقدم-جلسه هفتگی ۳۰ بهمن ۱۳۹۲

 

 

جلسه هفتگی۳۰ بهمن سال ۱۳۹۲ با مداحی کربلایی جواد مقدم در هیات بین الحرمین تهران

به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 45 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
سید بازدید : 48 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

حسین سیب سرخی - عزادای دهه اول محرم ۹۲

 

 

مراسم عزاداری شب اول تا شام غریبان محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج حسین سیب سرخی در هیات روضه العباس تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 52 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

ارضی - کریمی - طاهری - دهه سوم محرم الحرام ۹۲ – بیت الزهرا

 

 

 

مراسم عزاداری شب ۲۱ تا ۲۹ محرم الحرام ۱۳۹۲ با مداحی حاج منصور ارضی و حاج محمود کریمی و حاج محمد طاهری در حسینیه بیت الزهرا (س) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 58 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

محمود کریمی - رضاهلالی - بهمنی - شب سوم ماه صفر سال ۹۲ – چیذر

 

 

مراسم عزاداری شب سوم ماه صفر المعظم سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج محمود کریمی و حاج عبدالرضا هلالی و حاج روح الله بهمنی در هیات رایه العباس (ع) شمیرانات به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 42 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

نکته‌ای از مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی

چقدر پای پیمان با امام حسین(ع) هستیم؟

 

 

 

 

ما خودمان اینطوری هستیم. از آن موقعی که چشم باز کردیم، وقتی دهه عاشورا و بحث امام حسین و کوفه و اینها شده است، این کوفی‌ها را لعنت می کنیم .

ببینم تو خودت بودی این کار را می‌کردی؟ امشب همه بروید با خودتان فکر کنید که اگر شماها بودید حاضر بودید که پایش بایستید ؟ تا آنجا که عمرو انصاری ایستاد.

 

 می گویند: تا وقتی که او زنده بود در روز عاشورا یک تیر به امام حسین اصابت نکرد، یک شمشیر به سمت او نیامد. تا این که این قدر به او تیر خورد مجبور شد به زمین افتاد و دیگر نمی توانست بلند شود. رویش را به امام حسین کرد و گفت: آیا من به آن پیمانی که بسته بودم عمل کردم؟ آقا من به آن عهدی که بسته بودم عمل کردم؟ وفاداری کردم؟


امام حسین(ع) به او می گوید: نعم، بله «أنت أمامی فی الجنه» تو جلوتر از من در بهشت می روی، وقتی رفتی آنجا سلام من را به جدّم برسان!

 

من از شما سؤال می‌کنم؛ بین ما چند نفر این طور هستند که پای آن چیزی که در درون می داند حق است، بایستد، اصلاً متزلزل نشود و این امور دنیایی او را فریب ندهد؟

مسأله این بود. اصلاً باور کردنش سخت است.


منبع: کیهان

211008

سید بازدید : 49 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

حاج سعید حدادیان - دهه اول محرم سال ۹۲ – انتشار نهایی

 

 

 

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمدحسین حدادیان در کربلایی محمدحسین حدادیان در هیات رزمندگان غرب تهران به صورت صوتی فشرده (Zip) در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 60 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

حاج منصور ارضی - شب اول تا هشتم محرم الحرام ۹۲ – تهران

 

 

 

 مراسم عزاداری شب اول تا هشتم محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج منصور ارضی در هیات مسجد ارک تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 56 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

حاج حسن خلج - دهه اول محرم سال ۹۲ – انتشار نهایی

 

 

 

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج حسن خلج در هیات مسجد حضرت امیر (ع) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 56 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

حاج سیدمهدی میرداماد - دهه اول محرم سال ۹۲ – انتشار نهایی

 

 

مراسم عزاداری شب اول تا دهم محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج سیدمهدی میرداماد در هیات رزمندگان اسلام شهرستان قم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد. 

سید بازدید : 80 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

حاج محمود کریمی - دهه اول محرم سال ۹۲ الهادی – انتشار نهایی 

 

 

 

مراسم عزاداری شب اول تا دهم محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج محمود کریمی در هیات ثارالله (ع) مسجد الهادی تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 194 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

 حکم برهنه شدن در عزاداری سیدالشهدا ؟

 

پاسخ رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائی در مورد برهنه کردن بدن هنگام عزاداری سیدالشهداء در برنامه زمزم احکام رادیو معارف بیان شد.

 


 

سوال و پاسخ رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله مکارم شیرازی به شرح ذیل است:

سوال: عریان کردن بدن و لخت شدن به هنگام سینه زنی و عزاداری برای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ لطفاً توضیح دهید.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی: «احتیاط آن است که عزاداران حسینی لخت نشوند عریان نشوند؛ آیا فردی در مجلس ترحیم پدرش اگر لخت شود این جزء آداب عزاداری است؟! برادران بر لخت شدن اصرار نداشته باشند. اما برای عزاداری می‌توان مقداری از سینه را باز گذاشت. سابقا پیراهن‌هایی بود که قسمتی از آن دکمه می‌شد و جلوی سینه را باز می‌کردند و لخت هم نمی‌شدند که بدن نما باشد. با این کار دشمنان هم نمی‌توانند سرزنش کنند.»

 

آیت الله علی خامنه ای: حجت‌الاسلام فلاح زاده نماینده پاسخ به احکام مقام معظم رهبری در جواب به این استفتاء گفت: «به نظر حضرت آقا در مجالس عزاداری هرکاری که سبب شود دشمنان از این کار ما علیه مکتب تشیع یا شیعیان سوء استفاده کنند و سبب تفرقه بین مسلمانان باشد، حرام است و باید پرهیز کرد.»

 

 

منبع:خبر آنلاین

سید بازدید : 61 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

حاج محمود کریمی - دهه اول محرم سال ۹۲ چیذر – انتشار نهایی

 


 

 

مراسم عزاداری شب اول تا دهم محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج محمود کریمی حاج سید مهدی میرداماد و و حاج محمد کریمی و حاج محمد صمیمی در هیات رایه العباس (ع) شمیرانات به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 66 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

حاج محمود کریمی-شب اول محرم الحرام سال ۹۲ – چیذر

 

 

 

مراسم عزاداری شب اول محرم الحرام سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج محمود کریمی و حاج محمد کریمی و حاج محمد صمیمی در هیات رایه العباس (ع) شمیرانات به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

سید بازدید : 52 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

 یا رب الحسین

 

 

هنوز کربلا جریان دارد...

و اگر اهل عاشورا باشی به وضوح می بینی که

امام عشق تنهاست

 

و شمر لعین زمانه "امان" آورده است برای علمدار که:

«با ما باش، در امان باش»!!!

 

زهی خیال باطل

کربلا دیگر تکرار نخواهد شد

 

منبع:آفتاب مهتاب

سید بازدید : 51 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

  اثر زیارت عاشورا

 

 

اوقاتی که در سامرا مشغول تحصیل علوم دینی بودم، اهالی سامرا به بیماری وبا و طاعون مبتلا شدند و همه‌ روزه عده‌ای می‌‌مردند…

 

 از مرحوم آیةالله‌العظمی حاج شیخ عبدالکریم حایری یزدی(ره)، نقل شده است: اوقاتی که در سامرا مشغول تحصیل علوم دینی بودم، اهالی سامرا به بیماری وبا و طاعون مبتلا شدند و همه‌ روزه عده‌ای می‌‌مردند.

 روزی در منزل استادم، مرحوم سیدمحمد فشارکی، عده‌ای از اهل علم جمع بودند. ناگاه مرحوم آقا میرزا محمدتقی شیرازی تشریف آوردند و صحبت از بیماری وبا شد که همه در معرض خطر مرگ هستند.

 

 مرحوم میرزا فرمود: اگر من حکمی بکنم آیا لازم است انجام شود یا نه؟ همه اهل مجلس پاسخ دادند: بلی. فرمود: من حکم می‌‌کنم که شیعیان سامرا از امروز تا ده‌روز همه مشغول خواندن زیارت عاشورا شوند و ثواب آن را به روح نرجس‌خاتون(ع)، والده ماجده حضرت حجت‌بن‌الحسن(ع) هدیه نمایند تا این بلا از آنان دور شود.

 

 اهل مجلس این حکم را به تمام شیعیان رساندند و همه مشغول خواندن زیارت عاشورا شدند. از فردای آن روز تلف‌شدن شیعه متوقف شد.

 

پی نوشت:
 (داستان‌های شگفت شهید دستغیب)

سید بازدید : 187 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

فایل صوتی روز عرفه 91 حاج منصور ارضی و بختیاری حسینیه صنف لباس فروش ها

 

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

سید بازدید : 51 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

محرم نزدیک است

کسی که دوبار فدای امام حسین علیه السلام شد

 


حبیب بر روی پشت بام خانه ایستاده بود و از آنجا که علاقه ی خاصی به سید الشهدا (علیه السلام) داشت با دیدن آن حضرت چنان به وجد آمده بود که سبب شد از بام به پایین افتاده و از دنیا برود


  روزی امام حسین (علیه السلام) به همراه جد خویش در حرکت بودند در آن زمان امام کودکی خردسال بودند وحبیب در بهار جوانی حبیب بر روی پشت بام خانه ایستاده بود  واز آنجا که علاقه ی خاصی به سید الشهدا (علیه السلام) داشت با دیدن آن حضرت چنان به وجد آمده بود که سبب شد از بام به پایین افتاده و از دنیا برود در این هنگام به دعای امام حسین (علیه السلام) حبیب بن مظاهر زنده گشت . حبیب بار دوم نیز در روز عاشورا جان خود را فدای سرور و سالار شهیدان کرد.

 

جالب اینجاست که اینک هر عاشقی که زائر حرم حسین(علیه السلام) است شاید به خاطر این فداکاری حبیب (علیه السلام) در هر بار زیارت حسین (علیه السلام) دو بار حبیب بن مظاهر را زیارت می کند چرا که مزار حبیب در کنار درب ورودی حرم سید الشهدا (علیه السلام) واقع شده است است.  

 

 

زیارتنامه حبیب ابن مظاهر :  السلام عليك ايها العبد الصالح ، المطيع لله ولرسوله ولاميرالمومنين ، ولفاطمة الزهراء والحسن والحسين ، اشهد انك جاهدت في سبيل الله ، و نصرت الحسين بن بنت رسول الله ، و واسيت بنفسك ،  وبذلت مهجتك ، فعليك من الله السلام  التام ، السلام عليك  ايها  القمر الزهرا ،السلام  و عليك  يا  حبيب بن  مظاهر  الاسدي ورحمة الله و بركاته

 

منبع:عقیق

سید بازدید : 56 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

محرم نزدیک است

تصویر محراب خیمه گاه سید الشهدا (علیه السلام) در کربلا

 

 اینجا خیمه سالار شهیدان در سرزمین کربلاست. جایی که از دوم محرم تا دهم محرم سال 61 هجری شاهد نجواهای حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) با معبود بوده است.



اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقوُمُ  اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقْعُدُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقْرَءُ و َتُبَیِّنُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تُصَلّی وَتَقْنُتُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَرْکَعُ وَ تَسْجُدُ  اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّرُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَحْمَدُ و َتَسْتَغْفِرُ

 

 

 سلام بر تو هنگامی که بپا می‌ایستی سلام بر تو هنگامی که می‌نشینی، سلام بر تو هنگامی که (فرامین حق را) می‌خوانی و تفسیر می‌کنی سلام بر تو هنگامی که نماز می‌خوانی و قنوت می‌گیری، سلام بر تو هنگامی که رکوع و سجده بجای آوری سلام بر تو هنگامی که "لا اله الا اللّه" و "اللّه اکبر" گویی. سلام بر تو هنگامی که خدا را ستایش کنی

  

 

منبع: عقیق

سید بازدید : 64 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

استاد پناهیان : سخت ترین امتحان امام حسین علیه السلام

 

 

دریافت کلیپ صوتی ...

 

هوَّن عَلَیَّ مانَزَلَ بی اَنَّهُ بِعَینِ الله…

 

بر من آسان است آنچه بر من نازل شده است زیرا در برابر دیدگان خداست

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع مطالبی رو از ما میخواهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 334
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 2,106
  • بازدید کلی : 36,394
  • کدهای اختصاصی